شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری فرانگران

شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری فرانگران

برگزاری رویدادهای تجاری خارج از کشور

روش‌های متداول یافتن مشتری خارجی و شریک تجاری قالبا عبارتند از: تبلیغات اینترنتی،سایت ‌های B۲B، دایرکتوری‌ها و یلوپیج‌ها؛ رایزنان بازرگانی سفارت کشور مبدا در کشور مقصد، اتاق‌های بازرگانی، فروم‌ها و هیأت‌های تجاری و نمایشگاه‌های بین‌المللی که تجربه شرکتهای موفق در حوزه صادرات حاکی از مهمتر بودن حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، فروم‌های تجاری (بصورت واقعی و مجازی) و میزبانی از هیات های تجاری خارجی میباشد.

شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری با هدف توسعه تجارت و صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به بازارهای عمده هدف صادراتی به خصوص کشورهای منطقه در پی تسهیل فرایندهای مرتبط با بازارسنجی، بازاریابی، فروش و ارسال کالا و پشتیبانی از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان کالاها و ارائه دهندگان خدمات جمهوری اسلامی ایران با تجار دارای اعتبار، واردکنندگان و همچنین عمده فروشان کشورهای هدف صادراتی است.

در این مسیر صداقت و شفافیت در تدوین تعهدات و عمل به آن را سرلوحه خود قرار داده و امیدواریم بتوانیم نقشی هرچند ناچیز و کوچک در رونق بخشی به اقتصاد و خدمت به فعالان اقتصادی کشورمان ایفا نماییم.

 

پیمایش به بالا