تحلیل بازار: بررسی و تحلیل نیازهای بازار و شناسایی فرصتهای جدید.
استراتژیهای بازاریابی: طراحی و پیادهسازی استراتژیهای مؤثر برای تقویت حضور در بازار.
فروش و توزیع: کمک به شرکتها در بهبود فرآیندهای فروش و توزیع محصولات.
مشاوره تخصصی: ارائه مشاوره در زمینههای مختلف بازاریابی صنعتی:
_ مشاوره بازاریابی و فروش در بازارهای صنعتی
_ مشاوره عضویت در وندورلیست های صنعتی
_ مشاوره فروش و بازاریابی محصولات صنعتی جدید (ناشناخته)
_ مشاوره برای ایجاد کانال توزیع برای فروش محصولات
_ مشاوره فروش به کارخانجات و سازمانهای دولتی بزرگ و متوسط
_ مشاوره فروش در بازارهای هدف جدید
– مشاوره جایگاه یابی محصولات و خدمات صنعتی در بازار هدف
_ مشاوره ایجاد تیم فروش و بازاریابی
_ مشاوره ایزو 17025 برای آزمایشگاهها
آموزش های به نیروی های فروش شرکتها
دوتاک بر این باور است که بازاریابی صنعتی و مصرفی دو حوزه متفاوت هستند و لذا تمرکز خود را تنها بر روی بازارهای B2B گذاشته است